分享美好的時光, 令幸福感覺變成美好的回憶!

布拉格相集婚紗攝影客戶相集

真摰甜蜜

真摰甜蜜

拍攝景點:香港/布拉格
發佈日期:2018-05-25
相集人氣: 返回列表




真係無諗過 WEDDING有得PRE, 連PRE WEDDING都可以PRE架!!
PRE PRE WEDDING係咩意思呢? 初頭我都以為佢地同我講笑架……
後來去到布拉格我就明白哂……令到我地响布拉格輯相可以影得更得心應手, 效果仲好好添….
我地JOIN左去布拉格影PRE WEDDING, 出發前一陣子, 佢地建議我地先影一次影樓, 習慣下俾人影同練習下點做 “主角”…..
的而且確, 對於唔係做開專業模特兒的我地原來俾人影唔係所諗咁簡單, 表情, POST, 眼神都好重要, 經攝影師耐心的帶令, 响第一輯的影樓, 响咁私人的情況下都用左半日去適應…….
真係好彩, 有左影樓的經驗去到布拉格我地一開始就己經掌握到個節奏同表情, 同攝影師好快就有左默契, 不但可以影得快啲影得多啲, 出黎的效果仲好好添……

__________________________________________________________









\

標簽:
上一篇:空氣也是甜蜜
下一篇:没有了

其他相集

Copyright © 2017 Red Wedding All Rights Reserved.